Γράφει η Ολυμπία Γρηγοριάδου
Κι αν δε μ’ αγαπούν;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν με προδώσουν;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν με μαλώσουν;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν μου πουν ψέματα;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν με πληγώσουν;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν δε με ποτίζουν;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν δε μου παίρνουν παιχνίδια;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν με εγκαταλείψουν;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν με δηλητηριάσουν;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν με περιθωριοποιήσουν;
Θα είμαι εγώ εκεί.
Κι αν με κατηγορήσουν;
Θα είμαι εγώ εκεί!!
Κι αν …. ;;; Aν…;;; Aν…. ;;;
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΊ!!
ΠΑΝΤΑ ΕΚΕI ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.
