Όταν με πιάνει απέχθεια, απομακρύνομαι.
Γράφει η Αστέρω Δεν είναι εγωισμός.Ούτε αδυναμία.Είναι ένστικτο.Κι είναι δυνατότερο από θυμό, δυνατότερο από περηφάνεια.Όταν με πιάνει απέχθεια, απομακρύνομαι.Ήσυχα. Χωρίς σκηνές. Χωρίς εξηγήσεις. Χωρίς μάχη. Όχι γιατί δεν μπορώ να…
Share
