Κάποτε, το λέγαμε ζωή..
Γράφει η Βασιλική Κοτλίτσα Κάποτε όλα ήταν αλλιώς. Ο χρόνος είχε τέσσερις εποχές και τώρα μόνο δύο. Κάποτε δουλεύαμε 8 ώρες την ημέρα για να μπορέσουμε να ζήσουμε και τώρα…
Share
Posts by tag
Input your search keywords and press Enter.
