Μα δεν θα γλυτώσει μάτια μου, ο ένας από τον άλλο..
Γράφει η Λιάνα Είναι μερικές φορές που νιώθω πως δεν μπορούμε ποτέ να χορτάσουμε ο ένας τον άλλον. Και βρίσκουμε τόσες δικαιολογίες για να είμαστε σε επικοινωνία. Από τον πρωϊνό…
Share
Input your search keywords and press Enter.
