Μετά το ξενέρωμα, δεν υπάρχει επιστροφή
Γράφει η Δέσποινα Χατζάκη. Στο τέλος δε μένει ούτε θυμός. Κανένα αίσθημα. Κανένα. Ίσια γραμμή. Ευθεία. Ούτε λέξεις πια υπάρχουν να εξηγήσουν, να φωνάξουν, να αιμορραγήσουν. Τίποτα. Ανοσία. Ξενέρωμα. Απομυθοποίηση…
Share
