Εγώ, πιστεύω στον έρωτα που στα δύσκολα, μένει και αντέχει!
Τον έρωτα που δεν χρειάζεται πολλά για να μείνει, αλλά λίγα και καλά για να ανθίσει, να προχωρήσει και να ορθοποδήσει. Γράφει η Βασιλική Κοτλίτσα Ποτέ δεν πίστεψα στον έρωτα…
Share
