Είμαι αυτή που είμαι, γιατί έδωσα όλες μου τις μάχες.. κι ας έχασα!
Γράφει η Ειρήνη Σταυρακάκη Αλήθεια, δεν είπα κάτι κακό. Με μένα τα έβαλα και με κανέναν άλλο. Είναι σκληρό να μη μπορώ να με βοηθήσω και να μην έχω τη…
Share
Input your search keywords and press Enter.
