Την μπόρα μέσα μου θα φοβάμαι πάντα..
Γράφει η Nubes Είμαι εξαρτημένη! Εξαρτημένη! Εξαρτημένη από τσιγάρο, χάπια, ανθρώπους, θλίψη, στρες, φόβο… Μόνο από σένα, ζωή, δεν είμαι εξαρτημένη. Από σένα, που θα ‘πρεπε να’ μαι! Και με…
Share
Input your search keywords and press Enter.
