Μια βόλτα στον ήλιο και θα αλλάξεις την ματιά σου..
Γράφει η Βίλλυ Ζ. Τι πιο όμορφο, από μια Κυριακή μέσα στον ήλιο; Με θέα όλη την Αθήνα, μια ατέλειωτη πόλη ανοίγεται μπροστά σου. Σε κάθε της κομμάτι σχεδόν ανακαλύπτεις…
Share
Input your search keywords and press Enter.
