Εμείς τον έρωτα τον πιάσαμε από την αρχή, και άξιζε..
Γράφει η Βασιλική Κοτλίτσα Έρχονται ώρες που χάνομαι, νεφελοβατώ και δραπετεύω σε σκέψεις που γίνονται όνειρα και στιγμές που εμφανίζονται μπροστά μου σα σκηνές από την αγαπημένη μου ταινία. Και…
Share
