Το γέλιο σου ήταν η μεγαλύτερη νίκη μου.
Γράφει η Αλεξάνδρα Φαρμάκη Κι όταν δεν έχω λόγο να σε κάνω να γελάς… τότε ξέρω πως όλα έχουν τελειώσει. Όχι γιατί δεν υπάρχει πια κάτι ανάμεσά μας, αλλά γιατί…
Share
Posts by tag
Input your search keywords and press Enter.
