Στο τέλος της ημέρας, το να νιώθεις είναι το μόνο που έχει σημασία.
Γράφει η Μαρία Κυπραίου Ξέχασα πώς είναι να νιώθεις. Να αφήνεις τον εαυτό σου ελεύθερο, χωρίς περιορισμούς, χωρίς φόβο. Ξέχασα πώς είναι να γελάς μέχρι δακρύων, να κλαις χωρίς ντροπή,…
Share
