Χωρίζουν οι άνθρωποι, κι ας μην βγάζει κανένα νόημα το γιατί»
Γράφει η Γεώρα Και χωρίζουν οι άνθρωποι. Και κάποιες φορές δεν βγάζει κανένα νόημα το γιατί χωρίζουν. Απομακρύνονται. Τους “τρώει” η σιωπή. Τους “τρώνε” οι φοβίες και τα παλιά τους…
Share
