Τι νομίζεις πως θα χάσεις, αν δείξεις κατανόηση και αγάπη;
Γράφει η Βίλλυ Ζ. Οι απολογισμοί είναι δύσκολη υπόθεση. Το να τιμωρείς τον εαυτό σου για όλα από την άλλη μπορεί να γίνει μια πολύ εύκολη καθημερινότητα. Είναι οι εγωισμοί…
Share
Input your search keywords and press Enter.
