Δεν σε έχασα, γιατί ποτέ δεν σε είχα αγάπη μου..
Γράφει η Τάνια Αναγνώστου. Ποτέ δε μπορείς να αποκτήσεις κάτι που δεν είχες ποτέ. Και εγώ δε σε είχα ποτέ ολότελα δικό μου. Πάντοτε κάτι έλειπε και υπήρχε μια σκιά…
Share
Input your search keywords and press Enter.
