Σε εκείνους που δεν σε θέλησαν όταν σε είχαν δεν χρειάζεται να γυρίσεις πίσω..
Γράφει η Στέλλα Γρηγοροπούλου Άνθρωποι και ανθρωπάκια, όπως λέει και το τραγούδι. Μπαινοβγαίνουν στη ζωή μας, άλλοι μένουν άλλοι όχι. Κάποιοι σε διώχνουν και από κάποιους φεύγεις. Όπως και να…
Share
