Στο “μαζί” κερδίζεται η σχέση..
Γράφει η Νένα Παπαδοπούλου Το φαγητό ζεστό πάνω στο τραπέζι. Έβαλε όλη της την τέχνη αυτήν την φορά. Ήθελε να τον εντυπωσιάσει. Ο έρωτας περνάει από το στομάχι της έλεγε…
Share
Input your search keywords and press Enter.
