Θα θελα έναν Δεκέμβρη, που κανείς να μην νιώθει μόνος..
Γράφει η Πράξια Αρέστη Για να είμαι ειλικρινής πριν σε γνωρίσω μισούσα τα Χριστούγεννα. Κάθε φορά που έμπαινε ο Δεκέμβρης και άρχιζαν τα πρώτα φωτάκια να εμφανίζονται στην πόλη, ένιωθα…
Share
