Κάθε βράδυ σκορπίζομαι, μόνο και μόνο για να μην λυγίσω.
Γράφει ο Δημήτρης Ξυλούρης Δεν είναι που λείπεις. Είναι που σκορπίζομαι.Είναι που ακόμα προσποιούμαι ότι δεν μου λείπεις.Που κάνω τον αδιάφορο, τον ψύχραιμο, τον «άντρα».Που παίζω καλά το ρόλο μου…
Share
