Καλό το παραμύθι σου, μα δεν το αγοράζω πια..
Γράφει η Στέλλα Γρηγοροπούλου Αν μη τι άλλο, μεγαλώσαμε και μάθαμε να ξεχωρίζουμε τα παραμύθια της γιαγιάς από την πραγματικότητα. Μας άρεσε να ακούμε παραμύθια, μας άρεσε πολύ! Γιατί; Γιατί…
Share
