Γιατί αν σε χάσω, θα χαθώ.
Γράφει η Ευαγγελία Αλιβιζάτου Όχι δεν είμαι θυμωμένη…ίσως λίγο θλιμμένη.Όταν ερωτεύεται κανείς νιώθει ότι τίποτα δεν τον αγγίζει δεν τον τρομάζει.Όταν περνά ο καιρός καταλαγιάζουν τα άσχημα συναισθήματα.Έτσι και εγώ…τώρα.Κάνω…
Share
