Γράφει η Ιωάννα Ιακωβίδου
Ήρθες σαν πυροτέχνημα κι έσκασες μέσα στη ζωή μου.
Χαμογελαστή, φωτεινή και δοτική, ή έτσι έδειχνες τουλάχιστον.
Και με αγκάλιασες, γιατί, όπως έλεγες, ήμουν καλό παιδί και φιλότιμο, ένα παιδί που ξεγελιέται εύκολα. «Συγχωρείς, καρδούλα μου, εσύ. Εγώ δεν είμαι τόσο καλή», συνήθιζες να λες.
Και σε εμπιστεύτηκα, γιατί όντως κάποια από αυτά που μου έλεγες ίσχυαν.
Γιατί είδα στα μάτια σου μια καλοσύνη και έναν πόνο που μου ράγισε τα πάντα μου.
Ένιωσα τα δάκρυά σου να μου καίνε την ψυχή.
Ήταν η συγκυρία, καλή μου, που είχα χάσει ό,τι πολυτιμότερο. Εσύ έψαχνες θύμα κι εγώ από κάπου να κρατηθώ στη λογική.
Να συνεχίσω να υπάρχω, χωρίς να με λυγίσει η απώλεια. Το κενό που δημιουργήθηκε ήταν μεγάλο και ξαφνικό.
Κι εσύ, που ήσουν η καλύτερη ηθοποιός που γνώρισα ως σήμερα, με έπεισες με όλες αυτές τις ταμπελίτσες που μου κρέμασες. Θαρρείς και μου έπλεξες το εγκώμιο, ώστε να με πουλήσεις ακριβά όταν σου προσφερθεί καλή τιμή, για να εξυπηρετήσεις τον σκοπό σου, που ήταν να γίνεις και πάλι το θύμα και τίποτα παραπάνω.
Ένας χαρακτήρας εγωίστριας, αλάνθαστης, χειριστικής γυναίκας.
Όπου υπήρχε πρόβλημα, χωνόσουν. Κι αφού χωνόσουν, ζητούσες με τη συμπεριφορά σου βοήθεια, έτσι ώστε να είσαι πάντα το θύμα που θα στηρίζουν όλοι, για να νιώθεις δυνατή.
Μια γυναίκα δυναμική, αλλά με δεκανίκια ανθρώπους που εκμεταλλεύτηκες μέχρι και οικονομικά.
Και τώρα που η παράστασή σου τελείωσε και αποκαλύφθηκε ο ρόλος σου στο καλοστημένο από σένα την ίδια εργάκι, και δεν πήρες το χειροκρότημα που περίμενες, παραπονιέσαι σαν μωρό που του πήραν το παιχνίδι από τα χέρια.
Τώρα, το μόνο που έχω να σου προσφέρω είναι το δυνατό κλείσιμο της πόρτας μου.
Πάρε λοιπόν τις ταμπελίτσες που μου κρέμασες και άντε, προχώρα παρακάτω να βρεις το επόμενο σου θύμα, που θα το μετατρέψεις στο τέλος σε θύτη, για να πάρεις ό,τι πολυτιμότερο θα έχει: την καλοσύνη, το φιλότιμό του και τη συμπόνια του.
Πρόσεχε μόνο, γιατί πάντα βρίσκεται κάποιος πιο έξυπνος από εμάς, που θα μας επιστρέψει όλες τις άσχημες συμπεριφορές μας.
Και τότε θα καταλάβεις… ίσως.
 
						
						 
			 
						 
						 
																	 
																	 
																	 
																	 
																	 
																	 
																	 
																	