LoveLetters
  • LOVELETTERS
    • LOVE
    • HE
    • SHE
    • BYE BYE
    • CLASSICS
    • LIFE
  • #justastoryteller
  • MORE
    • WANDERLUSTER
    • GOOD VIBES ONLY
    • SOCIAL TALK
    • CULTURE
  • LOVESTARS
  • WRITERS
  • WEB RADIO
Subscribe
LoveLetters LoveLetters

Όταν η σκέψη, έγινε συναίσθημα

194K
30K
0
LoveLetters
  • LOVELETTERS
    • LOVE
    • HE
    • SHE
    • BYE BYE
    • CLASSICS
    • LIFE
  • #justastoryteller
  • MORE
    • WANDERLUSTER
    • GOOD VIBES ONLY
    • SOCIAL TALK
    • CULTURE
  • LOVESTARS
  • WRITERS
  • WEB RADIO
  • LOVE

Μαγκιά είναι ν’αναγνωρίζεις τα λάθη, ακόμα και στο τέλος της σχέσης..

  • August 9, 2020
  • Κορίνα Παπαδοπούλου
Total
0
Shares
0
0
0

Γράφει η Κορίνα Παπαδοπούλου 

Μετά από έναν χωρισμό, έναν καυγά ή μια διαμάχη οι άνθρωποι έχουμε μάθει να μοιράζουμε ευθύνες. Μπαίνουμε πολύ εύκολα στον ρόλο του θύματος, του “καλού” της ιστορίας χωρίς καν να αναλογιστούμε τα δικά μας λάθη. Γινόμαστε δικαστές και βγάζουμε αποφάσεις. Όλοι το έχουμε κάνει, μηδενός εξαιρουμένου. Ο καθένας στο μυαλό του είναι το θύμα, αυτός που πληγώθηκε από τον άλλο και κατευθείαν ξεκινάει η επίθεση. Εσύ που έκανες το ένα και το άλλο.

Μην παρεξηγείτε αυτά τα λόγια. Ποτέ δεν είναι αληθινά. Είναι η άμυνα της ψυχής μας για να μην καταρρεύσει. Είναι η άμυνα του ανθρώπου για να μην δείξει πόσο πολύ πονάει, πόσο πολύ αγαπάει και πόσο πολύ πληγώθηκε.

Είναι ένα τείχος που υψώνουμε μπροστά μας για να μπούμε από πίσω του, κι έτσι να καταφέρουμε να πληγώσουμε κι εμείς τον άλλο, τόσο όσο μας πλήγωσε κι εκείνος. Δεν γίνεται όμως με σκοπό ή ηθελημένα.

Έκανε όμως κανείς μας τον κόπο να μπει στην θέση του ‘’θύτη’’. Μπόρεσε κανείς να δει πραγματικά τα λάθη του απαλλαγμένος από κάθε συναίσθημα;

Όχι, γιατί ήταν πολύ πιο εύκολο να κατηγορήσουμε τον άνθρωπο απέναντι μας. Τον άνθρωπο που τόσο καιρό λέγαμε πως νοιαζόμαστε, πως αγαπάμε, πως είναι ο άνθρωπος μας. Μα τώρα; Τώρα έγινε ο κακός.

Αντί λοιπόν να κάνουμε τους δικαστές ας κάνουμε τον κόπο να δούμε εμάς.

Μόνο εμάς. Να δούμε που σφάλαμε, χωρίς να πούμε “ναι αλλά κι εκείνος έκανε αυτό”. Να δούμε πραγματικά τα λάθη μας και πιστέψτε με, το αποτέλεσμα είναι σοκαριστικό. Όταν μπορέσεις κι εσύ να δεις τι έκανες, πόσο πόνεσες αυτόν τον άνθρωπο ίσως τότε να καταλάβεις την συμπεριφορά του.

Δεν λέω να δώσουμε λευκό χαρτί αλλά στην τελική δεν είμαστε θεοί για να μοιράζουμε αμαρτίες ή να δίνουμε άφεση σε αυτές. Είμαστε άνθρωποι. Την επόμενη φορά λοιπόν που με περισσή ευκολία θα πας να κατηγορήσεις κάποιον. Απομονώσου για λίγο.

Με καθαρό μυαλό χωρίς να θολώνει την κρίση σου το συναίσθημα και ο πόνος. Άσε ότι σε πονάει να βγει. Κλάψε, φώναξε σπάσε κάτι αν θέλεις. Μην το κρατάς , γιατί ο πόνος γίνεται τα πιο αιχμηρά λόγια. Λόγια που πληγώνουν κι αφήνουν πληγές που δύσκολα επουλώνονται.

Μπορεί να σου πάρει ώρες, μέρες, εβδομάδες. Δες με καθαρό μυαλό και τις δυο πλευρές. Πάρε τον χρόνο σου και μόνο τότε μίλησε. Το ξέρω είναι δύσκολο μέσα στην δίνη των συναισθημάτων σου, να σκεφτείς καθαρά μα είναι ο μοναδικός τρόπος. Όταν θα βρεις λοιπόν που έσφαλες ζήτησε συγγνώμη.

Μια συγγνώμη καθαρή. Μια συγγνώμη που για την ψυχή σου θα είναι λύτρωση. Μπορεί ο αποδέκτης της να μην σου πει τίποτα, να μην σου μιλήσει, ακόμα και να μην την δεχτεί. Μα δεν πειράζει. Εσύ έχεις πλέον ωριμάσει μέσα σου, έδειξες μεταμέλεια. Το πως θα το διαχειριστεί ο άλλος είναι δικό του κομμάτι και δεν σε αφορά.

Λάθη κάνουμε όλοι γιατί είμαστε άνθρωποι. Η μαγκιά είναι τα αναγνωρίζουμε. Όπως μου είχε πει κάποιος άνθρωπος κάποτε «Κακοί είμαστε όλοι, ανάλογα ποιος λέει την ιστορία.» Τότε δεν το έβλεπα μα τώρα καταλαβαίνω πόσο δίκιο είχε.

Post Views: 590
Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Σχετικά Άρθρα
  • justbelove
  • loveletters
  • serendipity
  • ζωησανερωτας
  • Κορίνα Παπαδοπούλου
Κορίνα Παπαδοπούλου

Από παιδί σ’ ένα κρυφό ημερολόγιο, έως σήμερα που τα μοιράζομαι, κάνω τα συναισθήματα, λέξεις. Έτσι λοιπόν θα προσπαθήσω να ταξιδέψω κάθε αναγνώστη μου στα μαγικά μονοπάτια της καρδιάς και του έρωτα. Εκεί που η αγάπη νικά κάθε εμπόδιο, μάχη και πτυχή της σκληρής πραγματικότητας. Εκεί που ο έρωτας είναι για τους γενναίους. Τώρα όσο αφορά εμένα τα μόνα που χρειάζεται να γνωρίζετε είναι τα εξής. Εάν ήμουν χρώμα, θα ήμουν μπλε, βαθύ του ωκεανού. Εάν ήμουν τραγούδι, θα ήμουν το ‘’κοίτα εγώ’’ της Μποφίλιου. Εάν ήμουν εποχή θα ήμουν το φθινόπωρο. Εάν ήμουν τόπος, θα ήμουν κάποιος θαλασσινός. Ξεκινάμε;

Previous Article
loveletters.gr
  • LOVE

Δεν ξέρω πώς, μα σε ξεπέρασα..

  • August 9, 2020
  • LoveLetters
View Post
Next Article
  • CLASSICS
  • LIFE
  • LOVE

Κουράστηκα, ακούς;

  • August 9, 2020
  • Σάκης Χαλβαντζής
View Post
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ
View Post
  • Featured
  • LOVE

Κάθε πρωί είναι μια νέα υπόσχεση.

  • Ευαγγελία Αλιβιζάτου
  • June 22, 2026
View Post
  • Featured
  • LOVE

Μας έπαιξες..στα ζάρια κι έφερες ασσόδυο!

  • Θώμη Μπαλτσαβιά
  • June 21, 2026
View Post
  • Featured
  • LOVE

Έχω ακόμα πράγματα που δεν σου έχω πει..

  • Αντζέλικα Θεοφανίδη
  • June 21, 2026
View Post
  • LOVE

Ζήσ’ το μέχρι το μεδούλι.

  • Αστέρω
  • June 19, 2026
View Post
  • LOVE

Ξέρεις ποια είμαι εγώ;

  • Κατερίνα Μίσσια
  • June 19, 2026
View Post
  • LOVE

Γιατί με κοίταξες..

  • Ηρώ Αναστασίου
  • June 18, 2026
View Post
  • LOVE

Μη μικραίνεις για να χωρέσεις

  • Άρης Γρηγοριάδης
  • June 18, 2026
View Post
  • LOVE

Ό,τι αγγίζει την ψυχή, το στόμα δεν το λέει

  • Δημήτρης Ξυλούρης
  • June 17, 2026

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΒΗΚΑΝ

  • Οι αστρολογικές προβλέψεις της Τρίτης, 23/06
  • Κάθε πρωί είναι μια νέα υπόσχεση.
  • Έλα να αναμετρηθούμε
  • Μας έπαιξες..στα ζάρια κι έφερες ασσόδυο!
  • Έχω ακόμα πράγματα που δεν σου έχω πει..

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

No comments to show.

Subscribe

Εσύ μας δίνεις το email σου κι εμείς σου στέλνουμε τα νέα μας

LoveLetters
  • #justastoryteller
  • LoveStars
  • Writers
  • Web Radio
Όταν η σκέψη, έγινε συναίσθημα

Input your search keywords and press Enter.

Close