Το να μιλάς είναι ανάγκη, το να ακούς, είναι τέχνη..
Γράφει ο Σπύρος Σταθάτος Η ομιλία είναι πολύ σημαντική για τον άνθρωπο. Μέσα από αυτή μπορεί να εκφράσει σκέψεις και συναισθήματα, να επιβραβεύσει ή ακόμη και να διαφωνήσει για κάτι…
Share
