Είναι υπέροχο να φεύγεις με την ίδια αξιοπρέπεια που μπήκες στη σχέση
Γράφει ο GA.NF Φίλε σιχάθηκα. Σιχάθηκα να φεύγουν μισοί οι έρωτες, μα πιο πολύ σιχάθηκα τον τρόπο και τις κραυγές μίσους όταν έφευγαν. Κι εκεί που ήσουν τα πάντα τους,…
Share
