Εγώ στα έλεγα.. Αν σε ήθελε, θα ήταν εκεί.
Γράφει ο Y Factor Εγώ στα έλεγα.. Όποιος νοιάζεται, ψάχνει. Τόσο απλά. Επειδή θέλει να είναι μέρος της ζωής σου και σού δείχνει ότι σε θέλει στη δική του. Επειδή…
Share
Posts by tag
Input your search keywords and press Enter.
