Μια ζέστη, μια κρύο, μια φίλοι, μια γνωστοί, όλα κατά το συμφέρον και μόνο!
Λοιπόν, ξέρετε τι μου τη δίνει στα νεύρα και έχω και πολλά; Ίσως φταίνε τα φεγγάρια, μπορεί και οι υπόλοιποι πλανήτες, μπορεί και πάλι να φταίει το άτιμο το είδος…
Share
