Είναι βαρύ το τίμημα όταν ξυπνάς τον έρωτα που δεν μπορείς να δώσεις..
Γράφει η Κική Γ. Μπορεί να χαρακτηριστεί αγένεια, μπορεί και εγωισμός, παρτακισμός ή έλλειψη παιδείας. Το σίγουρο είναι πως είσαι λάθος. Κάποιο από τα παραπάνω και ένα σωρό συμπλέγματα κατωτερότητας…
Share
