Κάθε άντρας, είναι το αποτέλεσμα του πώς του φέρθηκε εκείνη η “μία” της ζωής του..
Γράφει ο Κωνσταντίνος Καρύδης Διάβασα πρόσφατα σε ένα σχόλιο εδώ, στα posts των κοριτσιών “οι άντρες δεν ερωτεύονται”. Η πρώτη αντίδραση ήταν μειδίαμα, σε δεύτερο χρόνο, μου κόπηκε το γέλιο…
Share
