Σε αγαπάω χωρίς γιατί, έτσι απλά.
Γράφει η Δήμητρα Αποστολοπούλου. Σε αγαπάω. Όχι γιατί σε έχω ανάγκη. Όχι γιατί σε χρειάζομαι για να αναπνέω και να ζω. Σε αγαπάω για κάτι πιο απλό. Γιατί δίπλα σου…
Share
Posts by tag
Input your search keywords and press Enter.
