Ξεσκαρτάρισμα κι αλήθεια, γιατί πήξαμε στους “δήθεν”.
Γράφει η Στέλλα Γρηγοροπούλου Ξέρεις κάτι; Κουράστηκα με αυτούς τους δήθεν. Με εξουθένωσε πια να μην μπορούμε να πούμε και να δείξουμε εκείνα που αισθανόμαστε. Ζούμε σε ένα κόσμο γεμάτο…
Share
