Ο πιο σίγουρος τρόπος να χάσεις έναν άνθρωπο, είναι να τον θεωρήσεις δεδομένο..
Γράφει η Μαρία Κυπραίου Αλήθεια, εσύ έχεις θεωρήσει ποτέ κάποιον δεδομένο; Να μην τον υπολογίζεις, να περνάει μόνο το δικό σου; Να τον έχεις ευνουχισμένο; Έχεις πατήσει ποτέ στην πλάτη του…
Share
