Γκρεμίστηκε ό,τι νιώσαμε..
Γράφει η Κορίνα Παπαδοπούλου Προχθές έκανα μια βόλτα στην πόλη. Ο δρόμος με έβγαλε στο καφέ που είχαμε πάει. Εκεί που είχα έρθει να σε βρω. Εκεί που για λίγα…
Share
Posts by tag
Input your search keywords and press Enter.
