Εγώ, θα ερωτεύομαι πάντα την θλίψη..
Γράφει η Δήμητρα Αποστολοπούλου. “-Τι είσαι; Πνεύμα ή αερικό; -Είμαι η θλίψη…” Αγαπημένη φράση από αγαπημένη ταινία, που έμελλε να με στοιχειώσει τελικά. Έχω ερωτευτεί μιαν ιδέα. Δεν έχει χέρια…
Share
Posts by tag
Input your search keywords and press Enter.
