Αν δεν σε αγαπήσεις εσύ, δεν θα καταλάβεις ποτέ πόσο σ’αγαπώ εγώ..
Γράφει η Ελένη Σάββα Σ’ αγαπώ. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει πράγμα πιο όμορφο απ’ αυτό. Θα ήθελα μονάχα να σταματήσεις να πληγώνεις τον εαυτό σου. Επειδή σ’ αγαπώ! Γι’ αυτό ακριβώς,…
Share
