Ο χειρότερος τρόπος να χωρίσεις με κάποιον, είναι να μην σου δώσει στο τέλος λόγο να τον μισήσεις.
Γράφει ο Δημήτρης Ξυλούρης Ο χειρότερος τρόπος να χωρίσεις με κάποιον, είναι να μην σου δώσει στο τέλος ούτε ένα λόγο να τον μισήσεις. Να μην σου δώσει κάτι να…
Share
