Γράφει η Δήμητρα Διακάκη
Και ξαφνικά όλα μαύρα.
Έφαγες τέτοια ήττα, που δεν θέλεις να σκέφτεσαι τίποτα.
Δεν θέλεις να βγεις απ’ το σπίτι, ούτε να κάνεις τις γνωστές βόλτες στην θάλασσα και στον ήλιο. Ξέρεις, αυτές που πάντα σε ηρεμούσαν και σε γαλήνευαν.
Τώρα σκοτάδι. Δεν θέλεις να μιλήσεις σε κανέναν. Δεν θέλεις να συναντήσεις κανέναν. Σκέφτεσαι ότι πάει, “έπιασες” πάτο.
Και αυτό γιατί;
Για μια δουλειά που δεν σου βγήκε όπως περίμενες;
Για έναν έρωτα που δεν έζησες όπως θα ήθελες;
Για ένα αγαπημένο σου άτομο που έφυγε από κοντά σου απρόσμενα;
Σημασία δεν έχει να ψάχνεις το γιατί.
Περισσότερη σημασία έχει να σκεφτείς το μετά!
Ναι φίλε μου, το μετά! Γιατί ό,τι και να έχεις περάσει, να ξέρεις ότι δεν θα έχει ποτέ σταματημό. Πάντα στη ζωή μας θα συμβαίνουν πράγματα που εμείς δεν θέλουμε και θα αναρωτιόμαστε “γιατί σε μένα τώρα αυτό;” Και φυσικά απάντηση δεν θα υπάρχει ποτέ!
Και θα πέφτουμε. Και θα ξαναπέφτουμε. Και θα τσακιζόμαστε. Και θα κλαίμε και θα φωνάζουμε.
Και θα καταριόμαστε την ώρα και την στιγμή που ήρθαμε στον μάταιο τούτο κόσμο. Και θα ξανακλαίμε και θα ξαναφωνάζουμε.
Και μέχρι εκεί!
Ανέκτησες τις δυνάμεις που χρειαζόσουν, ξέσπασες, πήρες και τις ανάσες που ήθελες. Τώρα σήκω!
Όχι μετά, όχι αύριο.. Τώρα!
Τώρα που πήρες τον χρόνο σου και σκέφτηκες τα πράγματα όπως πρέπει.
Γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή και τρέχει..και απαιτεί μαζί της να τρέχεις κι εσύ!
Δεν σε “παίρνει” λοιπόν να μένεις κάτω. Σήκω!
Κάν’ το για σένα. Γιατί δεν έχεις μάθει να σε βλέπεις με το κεφάλι σκυμμένο. Γιατί δεν γουστάρεις να είσαι κλεισμένος σε τέσσερις τοίχους. Γιατί εσύ επιλέγεις πώς θέλεις να ζήσεις τη ζωή σου. Και μπορεί να μην ξέρεις πώς ακριβώς, αλλά για ένα πράγμα είσαι σίγουρος: Ότι θέλεις να τη ζήσεις!
Οπότε μάζεψε τα κομμάτια σου, συναρμολόγησέ τα ξανά, ή μάλλον καλύτερα φτιάξε καινούρια. Νέα, υγιή, όμορφα, καθαρά, ειλικρινή -μεγάλα και μικρά- κομμάτια!
Γιατί τι είναι η ζωή καλέ μου? Ένα παζλ, που εσύ καλείσαι να φτιάξεις. Άλλοτε με μικρά και άλλοτε με μεγάλα κομμάτια συνθέτεις το παζλ της ζωής σου!
Και ποτέ μην τα παρατάς.. Η ζωή είναι τόσο ωραία που αξίζει να γεύεσαι την κάθε στιγμή.
Ε κι αν δεν είναι κι όλες οι στιγμές καλές δεν πειράζει.. Κάν’ τες εσύ!
Φτιάξε εσύ την άσπρη πινελιά μέσα στο μαύρο!
Ομόρφυνε εσύ τη ζωή σου!
Πρόσθεσε εσύ τον ήλιο και τη θάλασσα στο παζλ σου!
Άντε λοιπόν.. τι με κοιτάς ακόμα;
Σήκω!
