Σου φώναζα “θα φύγω” για να σου πω πως θα μείνω!
Γράφει η Δήμητρα Αποστολοπούλου. “Πουθενά δεν πάω, μ’ακούς; Ή κανείς ή και οι δυο μαζί, μ’ακούς;” Σου φώναζα, «θα φύγω». Έψαχνα να ενώσω επιδέξια τις λέξεις για να σου αποδείξω…
Share
Posts by tag
Input your search keywords and press Enter.
