Αυτό που μετράει στο τέλος της μέρας, είναι να είσαι περήφανος για ό,τι έκανες
Γράφει η Έφη Παναγοπούλου Πόσο εύκολη θα ήταν η ζωή μας, αν παραδεχθούμε ότι κάτι πέθανε, έκλεισε, έκανε τον κύκλο του. Πόσο δύσκολο φαντάζει στο μυαλό μας, ότι χάθηκε για…
Share
